شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل با صدور حکمی، علی نجفی را به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب کرد.
به گزارش شارا، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل با صدور حکمی، علی نجفی را به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب کرد.
در حکم یونسیان خطاب به مدیر جدید ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودر دیزل آمده است:
جناب آقای نجفی
با سلام
نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، بموجب این حکم به سمت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل منصوب می شوید.
امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از سوابق مدیریتی جنابعالی و ظرفیت و توانمندی های بالقوه سازمان و همکاران عزیز و سخت کوش این مجموعه، شرکت ایران خودرو دیزل مسیر پویایی و تعالی خود را با سرعت و اطمینان طی نماید.
علی نجفی لیسانس روابط عمومی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات دارد و پیش از این ریاست اداره صدا و سیما ایران خودرو را برعهده داشته و در حال حاضر نیز با حفظ سمت، مدیر ارتباطات ایران خودرو دیزل شده است.
مشاور روابط عمومی و رسانه ای گروه قطعات اتومبیل(یاپکو)،مشاور روابط عمومی تعاونی اعتبار ایران خودرو و معاون روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه پلییس از جمله سوابق نجفی است. همچنین نویسندگی و تهیه کنندگی چند فیلم مستند در روزمه کاری وی دیده می شود.
ارتباطات فرایند انتقال پیام از فرستنده به گیرنده به شرط همسان بودن معانی بین آنها است. معنا در علم ارتباط شامل مفاهیم ذهنی و احساسات هر دو میشود. ارتباطات فرایندی ست که در آن معنا بین موجودات زنده تعریف و به اشتراک گذاشته میشود. ارتباط به یک فرستنده، پیام و گیرنده درنظرگرفته شده نیاز دارد، هرچند گیرنده نیاز ندارد حضور داشته باشد یا از منظور فرستنده برای برقراری ارتباط در زمان ارتباط آگاه باشد؛ بنابراین ارتباطات میتواند در سرتاسر مسافتهای گسترده زمانی و مکانی رخ دهد. ارتباطات نیازمند آن است که بخشهای ارتباط ناحیهای از مشترکات ارتباطی را به اشتراک بگذارند.
برخی از دانشمندان و کارشناسان، در مورد اینکه ارتباطات یک علم است (Science) اختلاف نظر دارند. هنوز برخی از استادان این حوزه مانند رابرت کریگ (Robert T. Craig) «ارتباطات» را یک حوزه مطالعاتی (Communication Theory as a Field) میدانند. این دیدگاه میخواهد تأکید کند که ارتباطات به لحاظ وسعت، عمق و تنوعی که دارد نمیتواند در یک رشته علمی گنجانده شود، بلکه فراتر از آن باید به آن به عنوان یک حوزه علمی و مطالعاتی چند رشته نگاه کرد که از آن چندین رشته علمی میتواند زاییده شود. به عبارت دیگر، باید به «علوم ارتباطات» قائل بود و نه «علم ارتباطات».
|